I KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Dziecko, które wie, że potrafi się uczyć i zna swoje siły charakteru, sięga w życiu po więcej.
Obszary pracy: pamięć, koncentracja uwagi, opieranie się rozpraszaczom, motywacja do nauki
Dla kogo: dzieci i młodzież 6 - 19 lat
Cel rozwojowy: określenie naturalnych preferencji uczenia się, zwiększanie zdolności do samodzielnej nauki, zarządzania stresem szkolnym, rozwijanie zdolności skutecznego zapamiętywania i koncentracji uwagi
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: mocne strony, siły umysłowe, siły emocjonalne, zdolności interpersonalne, siły chroniące przed uzależnieniem, duchowość
Dla kogo: młodzież 13 - 19 lat
Cel rozwojowy: odkrycie i zrozumienie swoich sił charakteru, budowanie poczucia wartości opartej na zaletach psychicznych, lepsze postrzeganie siebie, nabywanie pewności siebie w relacjach i pokonywaniu wyzwań
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: postrzeganie siebie, tożsamość, stosunek do swojej wiedzy, kompetencji, umiejętności, atrakcyjności i życia w zgodzie z samym sobą
Dla kogo: młodzież 13 - 19 lat
Cel rozwojowy: budowanie świadomości swojego potencjału, rozwijanie mocnych stron, wzmocnienie poczucia własnej wartości
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: siły radzenia sobie z trudnościami, poziom optymizmu oraz nastawienia do swoich celów w przyszłości, wewnętrzny spokój
Dla kogo: młodzież 13 - 19 lat
Cel rozwojowy: wyznaczanie mocnych stron w obszarze własnej emocjonalności, ustalenie poziomu skuteczności działania w sytuacjach trudnych, rozwijanie umiejętności zarządzania emocjami
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: postrzeganie siebie, stosunek do swojej wiedzy, kompetencji, umiejętności, ścieżki kariery
Dla kogo: młodzież 13 - 19 lat
Cel rozwojowy: planowanie ścieżki kariery, budowanie świadomości swojego potencjału w zakresie kompetencji miękkich: zaangażowanie, komunikatywność, zarządzanie międzykulturowe i zarządzanie różnorodnością, inicjatywa, zorientowanie na wyniki, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, przywództwo, odpowiedzialność, organizacja i planowanie, innowacyjność i kreatywność, empatia
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: życzliwość, chęć przebywania z ludźmi i budowania kontaktów interpersonalnych, asertywność
Dla kogo: młodzież 13 - 19 lat
Cel rozwojowy: określenie naturalnych zdolności w budowaniu relacji interpersonalnych, rozwijanie mocnych stron, rozwijanie świadomości swojego potencjału osobistego
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: nazywanie i rozumienie emocji dziecka, zachęcanie do samodzielności i współpracy, rozwiązywanie problemów, granice i zasady
Dla kogo: rodzice, opiekunowie
Cel rozwojowy: rozwijanie umiejętności wychowawczych, rozwijanie umiejętności empatycznej komunikacji z dzieckiem
REZERWUJ MIEJSCEObszary pracy: satysfakcja życia
Dla kogo: młodzież, rodzice, opiekunowie, nauczyciele
Cel rozwojowy: określenie 6 obszarów składających się na dobrostan: relacje z innymi, wewnętrzny spokój, zdrowie psychiczne i fizyczne, samoakceptacja, kontakt z naturą; planowanie działań intencjonalnych, które angażują określone cechy charakteru
REZERWUJ MIEJSCENie mogę się doczekać naszego spotkania z wykorzystaniem moich autorskich narzędzi. Zapraszam.